maandag 25 oktober 2010

Miyako

"Dat was geweldig !" zei ik verbluft. "Deshooouuuuu!" zei Cherri die hyperactief om mijn hoofd heen vloog. "Je ging van boem en glitter en UWAAAAAAAAW!" ze vloog nog sneller. Ik lachte om haar. "Het voelde zo goed nyuu!" gilde ze nu. Er verscheen een gitaartje in haar hand en ze sloeg alle snaren kort aan. "Ik ben zo blij nyuu!" "Dat is te merken" zei ik lachend. Ineens draaide ik me om en zag ik de jongen nog net weglopen. Cherri hing naast mijn hoofd en keek hem na. We haalde tegelijk onze schouders op. "Ne, Kotobuki-san, ben je er weer klaar voor om terug naar binnen te gaan?" vroeg Tadase. Misora knikte. Kukai glimlachte. "Kom!" met zijn vieren gingen we terug naar binnen. Waar was Amu? "Straks, na de lessen, hebben we nog een vergadering in the Royal Garden" zei Tadase. Misora en ik knikte. Samen met Misora ging ik naar het klaslokaal. Tadase en Kukai hadden nog snel iets te doen.

Gomen ne, Misora-chan.. Ben inspiloos TT___TT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten